Tukang Jahit & Pereka Fesyen.
Tempahan: 012-3367825

Sunday, June 22, 2014

Old Blog Then New On Song

YAH00!!!!

Sekarang nie blog nie dah ade lagu dah sekarang, sebab ape aq letak, citenye berbunyi begini, ade salah seorang lelaki buka blog aq dengan senyap senyap tanpa aq ketahui tapi akhirnye kantoi jugak. Si dia tuh xtahu aq nie kan pandai sikit sikit tentang IT, hehehe... Si dia tuh dah lah budak same belajar dengan aku, aku kenal dia sape tapi aku tak boleh bagitahu name dia kat blog nie, nanti dia malu pulak, hehehe...
     
     Harrr.. macam tulah kisahnye 'kenape aku pasang lagu kat blog nie' okailah tangan aku dah penat touch gune ipad nie, satu cari je aku gune nie, nampok tak betape sedihnye aku taip satu jari. kesian kan. huhuhu....
okai bye, Assalamualaikum 😉

sincerly, syazwina

No comments: